loading...
ارزان کده
farnaz بازدید : 527 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 


قیمت : 28000 تومان


برند : نشر هامون


خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 


قیمت کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ


 


کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است که در توضیحات آن می‌خوانیم: «این کتاب نقل ماجراهای جذاب و حیرت‌انگیز افرادی است که نویسنده در مقام استاد، محقق، مشاور و... با آن‌ها سروکار داشته است. نقطه‌ی اشتراک همه‌ی این افراد آن است که بر تمام الگوها و مفروضات از پیش تعیین‌شده در ذهنشان خط بطلان کشیده و از چشم‌اندازی کاملا متفاوت به همه‌چیز نگریستند. در نتیجه موقعیت‌های به‌ظاهر پیش‌پاافتاده و به‌دردنخور را به فرصت‌هایی مبدل ساختند که هرگز در حیطه‌ی تصور و تخیلشان نمی‌گنجید. «اوان اوان مکینتاش»، استاد، سخنران و کارشناس برجسته‌ی رسانه‌های دیجیتالی در مورد این کتاب می‌نویسد: «کتاب ای کاش 20ساله بودم، می‌دانستم، کیمیایی بی‌همتاست و هر اندیشه و عملی که از آن تاثیر پذیرد، به بخشی از این کیمیا تبدیل خواهد شد.» با مطالعه‌ی این کتاب به این کشف بزرگ نائل خواهید آمد که مسائل همان فرصت‌ها در جامه‌ی مجهول مبدل است و می‌توان با همتی مردانه و اراده‌ی قاطع برای احیای شکست‌های گذشته قیام کرد. این کتاب را انتشارات «هامون» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است که در توضیحات آن می‌خوانیم: «این کتاب نقل ماجراهای جذاب و حیرت‌انگیز افرادی است که نویسنده در مقام استاد، محقق، مشاور و... با آن‌ها سروکار داشته است. نقطه‌ی اشتراک همه‌ی این افراد آن است که بر تمام الگوها و مفروضات از پیش تعیین‌شده در ذهنشان خط بطلان کشیده و از چشم‌اندازی کاملا متفاوت به همه‌چیز نگریستند. در نتیجه موقعیت‌های به‌ظاهر پیش‌پاافتاده و به‌دردنخور را به فرصت‌هایی مبدل ساختند که هرگز در حیطه‌ی تصور و تخیلشان نمی‌گنجید. «اوان اوان مکینتاش»، استاد، سخنران و کارشناس برجسته‌ی رسانه‌های دیجیتالی در مورد این کتاب می‌نویسد: «کتاب ای کاش 20ساله بودم، می‌دانستم، کیمیایی بی‌همتاست و هر اندیشه و عملی که از آن تاثیر پذیرد، به بخشی از این کیمیا تبدیل خواهد شد.» با مطالعه‌ی این کتاب به این کشف بزرگ نائل خواهید آمد که مسائل همان فرصت‌ها در جامه‌ی مجهول مبدل است و می‌توان با همتی مردانه و اراده‌ی قاطع برای احیای شکست‌های گذشته قیام کرد. این کتاب را انتشارات «هامون» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ارزان , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ, خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با قیمت 28000 ,خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ فقط 28000 ,خرید نشر هامون کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , kharid online کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , kharid کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ arzan , qeymat کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , تخفیف برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , تخفیف ویژه کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ














دانلود کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم - تینا ...







ذخیره شده



تینا سیلیگ در کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم ، از دوره‌ای فشرده برای یافتن جای خود ... مشهورترین کتاب تینا سیلیگ «ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم» نام دارد که در سال ... وینزور: کتاب شما تأثیر بسیار عمیقی روی من گذاشت.





دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا ...







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۵۷ رأی‌درباره‌ی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ. کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم (What I wish I knew when I was 20) نوشته‌ی ...




کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۷۳ مرورکتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...




کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF








‫کت ای ک ش وقتی ‪ ٢٠‬س له بود میدانست اثر تین سی یگ از کت ه ی حوزه ی موفقیت و ک رآفرینی می ب شد که به معرفی‬ ‫دیدگ هی نو به فرصت ه ی ک رآفرینی و کس درآمد‬ ...





خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا ...







ذخیره شده



خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ از انتشارات ... 20 ساله بودم می دانستم یک کیمیا و درّ بی همتاست و هراندیشه و عملی که از آن تاثیر ...





کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم | تینا سیلیگ - متمم







ذخیره شده


مشابه



کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - تینا سیلیگ - ترجمه محمدرضا آل ... شاید بسیاری از نکات مطرح شده در کتاب تینا سیلیگ، برای خواننده‌ی امروزی در ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - خلاقیت،آموزش ...







ذخیره شده



معرفی کتاب،ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم،یک کتاب جذاب در مورد خلاقیت،کارآفرینی ... فصل های کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ.





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم نوشته تینا سیلیگ و ترجمه محمدرضا آل یاسین از نشر هامون، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک.
g-section-with-header{display:block;margin:0 0 40px 0}.e2BEnf{font-size:20px;line-height:1.3;}.U7izfe{padding:0 0px 12px 0px}g-scrolling-carousel{display:block;position:relative;}.mR2gOd{display:block;overflow-x:auto;overflow-y:hidden;overflow:hidden;overflow-x:hidden;position:relative;white-space:nowrap;-ms-transform:translate3d(0,0,0);transform:translate3d(0,0,0);}.mR2gOd::-webkit-scrollbar{display:none}.DAVP1{display:inline-block}.mR2gOd.pptFR{-ms-transform:none;transform:none}.GNxIwf{display:flex;white-space:nowrap}.hXaFBd{display:inline-block;vertical-align:top;margin:auto}.mHHDwb{min-width:150px;height:100%;display:-ms-box;display:flex;align-items:center;justify-content:center}.iuKlq g-more-button div{transition:opacity 300ms}.eA0Zlc{vertical-align:top;display:inline-block;margin:0;position:relative}.JX86yc{display:inline-block}.eA0Zlc:not(.JX86yc){overflow:hidden}g-inner-card.xIfh4d{position:relative;-ms-border-radius:4px;margin-left:8px}g-inner-card{background-color:#fff;border-radius:2px;display:block;overflow:hidden}.cv2VAd{border:1px solid #dfe1e5;border-radius:8px;box-shadow:none}g-img{display:block}.M4dUYb{position:relative}.BA0A6c{overflow:hidden}.rISBZc{display:block;border:0}.YsiKr{margin:0 auto}.EUjJDc{color:rgba(0,0,0,.54);font-size:14px;margin-top:12px;text-align:center;word-wrap:break-word}.CNf3nf{border-radius:50%;cursor:pointer;display:block;position:relative;border:1px solid #dfe1e5;z-index:0}.CNf3nf:focus{outline:none}.CNf3nf .PUDfGe{position:absolute;right:0;left:0;top:0;bottom:0;margin:auto;width:24px;height:24px}.wecD1d{width:56px;height:56px}.Lu0opc{cursor:pointer;height:72px;position:absolute;display:block;visibility:inherit;width:36px;bottom:0;margin-bottom:auto;margin-top:auto;outline:none;opacity:0.8;top:0}.Lu0opc.tHT0l{-ms-transition:opacity 0.5s,visibility 0.5s;transition:opacity 0.5s,visibility 0.5s}.Lu0opc:hover{opacity:0.9}.Lu0opc:focus{outline:none}.Lu0opc.pQXcHc,.Lu0opc.pQXcHc:hover{cursor:default;opacity:0;visibility:hidden}.Lu0opc.eSq3C{height:36px;width:36px;opacity:0.9}.Lu0opc.eSq3C:hover{opacity:1.0}.Lu0opc.eSq3C.pQXcHc,.Lu0opc.eSq3C.pQXcHc:hover{opacity:0}.Lu0opc.eSq3C:hover g-fab{color:#222 !important}.BlOseb.eSq3C g-fab,.k2Oeod.eSq3C g-fab{box-shadow:0 0 0 1px rgba(0,0,0,0.04),0 4px 8px 0 rgba(0,0,0,0.20);cursor:pointer;height:36px;width:36px}.BlOseb.eSq3C{left:-18px}.k2Oeod.eSq3C{right:-18px}.LhCR5d{width:40px;height:40px}.wFKnCb{display:flex;-ms-flex-pack:justify;padding-top:6px;justify-content:space-between;align-items:center;}.mIKy0c{cursor:pointer;display:block;font-size:15px;font-weight:400;line-height:1.8;overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;white-space:nowrap}.mIKy0c{font-size:16px;line-height:1.43;height:30px}g-more-link a.Q2MMlc{align-items:center;display:flex}.EZRelc{color:rgba(0,0,0,.54);float:right;margin:-2px 0 -2px 24px}.wUrVib{color:rgba(0,0,0,.87);overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;white-space:nowrap;width:auto}.EZRelc{color:#1a0dab;flex:none;margin-left:8px}.wUrVib{color:#1a0dab;white-space:initial}.TvcMHf .gl a:visited{color:#1a0dab}.TvcMHf span,.TvcMHf span a{font-size:14;line-height:1.58}.nucC7d{font-size:small}#irl_r{margin-top:8px;margin-left:16px;vertical-align:middle}#irl_r_a{color:#70757a}#irl_r_a:hover{color:#222}#irl_p,#irl_c_a{margin-top:8px}.g-blk{position:relative}.kp-blk a{text-decoration:none}.kp-blk .mod:first-child{padding-top:16px;border-radius:8px}.kp-blk .match-mod-horizontal-padding,.kp-blk .mod:not(.NFQFxe){padding-right:16px;padding-left:16px;}.kp-blk{box-shadow:none;border:1px solid #dfe1e5;border-radius:8px}#center_col .kp-blk{position:relative;width:652px}.rfli .kp-blk{background:#fff;box-shadow:0 3px 6px rgba(0,0,0,.16),0 3px 6px rgba(0,0,0,.23)}.kp-blk .g:not(.g-blk){margin:0}.kp-blk>.vk_arc,.kp-blk>div>.vk_arc{margin:0}.kp-blk .g{margin-bottom:0}.knowledge-panel.kp-blk .mod,.c14z5c .mod{line-height:1.8}.c2xzTb .g,.c2xzTb .rc,.ruTcId .rc{clear:both;padding-bottom:0}.c2xzTb .mod,.ruTcId .mod{clear:none}.c2xzTb .g,.ruTcId .g,.fm06If .g,.cUnQKe .g,.HanQmf .g{padding-right:16px;padding-left:16px}.c2xzTb .g:last-child,.fm06If .g:last-child,.cUnQKe .g:last-child{padding-bottom:16px}.mod{clear:both}html .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,html .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}.xpdclose .a84NUc:not(:empty),.xpdopen .CQKTwc:not(:empty){border-top:solid 1px #ebebeb;border-radius:0}.xpdclose .oHglmf,.xpdopen .xzPb7d{padding-bottom:16px}.xpdclose .kp-header .oHglmf,.xpdopen .kp-header .xzPb7d{padding-bottom:0}.Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,.OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:16px}.Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,.Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,#rhs .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}#rhs .Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,#rhs .OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:15px}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb.ecRggb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh.ecRggb,#rhs .kp-blk .ecRggb{padding-bottom:15px}.zVvuGd.MRfBrb{overflow:hidden}.zVvuGd{padding-top:8px;white-space:nowrap}.Aks71e{padding:4px 8px;float:left;margin:auto 0}.xpdclose .lfNb6b,.xpdopen .hyaVx{margin-bottom:24px}.xpdclose .ecRggb .lfNb6b,.xpdopen .ecRggb .hyaVx{margin-bottom:0}.Ss2Faf a{text-decoration:none}.Ss2Faf a:hover{text-decoration:underline}.Ss2Faf{color:#222;line-height:1.3;font-size:20px}.Ss2Faf a{color:#222}.oaSpFd{color:#70757a;margin:0 16px 3px 0}.sV2QOc{margin:0 16px}.kno-vrt-t.MRfBrb{padding-right:13px}.k0bPBc:first-child,.kno-vrt-t.MRfBrb:first-child{padding-right:17px}.kno-vrt-t{display:inline-block;overflow:hidden;position:relative;text-align:right;vertical-align:top;}.xlBGCb,.oBrLN,.C9iYEe,.mytS8,.AAhd0c{}.oBrLN{display:block;white-space:normal;margin:3px 0 -1px;padding-bottom:1px;width:100%;}.kno-vrt-t{line-height:1.29;white-space:normal}.kno-vrt-t a{display:block;min-height:100%;}.XQ6p1d{overflow:hidden}.F2eIEb{bottom:-25px;position:absolute;left:0}.F2eIEb a{font-size:12px}.zVvuGd.ulRSHd{padding-bottom:4px;padding-top:14px}#brs{}#brs{margin-bottom:28px}#brs .med{color:#222;height:auto;padding-bottom:8px}.brs_col{font-size:16px;margin-top:-1px;padding-bottom:1px;display:inline-block;line-height:30px;vertical-align:top;max-width:100%;box-sizing:border-box;margin-left:20px;width:290px;display:block;width:290px}#brs .nVcaUb{margin:0;clear:both}.brs_col .IWTYQ{display:block;border-top:1px solid #dadce0;width:290px}.brs_col .search-icon{color:#1a0dab;vertical-align:middle;margin-left:12px}#brs a{padding:3px 0 3px 32px;display:inline-block;float:right}#brs a{text-decoration:none}.card-section{width:620px}.brs_col a{white-space:nowrap;overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;width:275px}.brs_col a{white-space:nowrap;overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;width:280px}.AaVjTc a{display:block}.AaVjTc td{padding:0;text-align:center}.AaVjTc a.G0iuSb{text-decoration:none}.d6cvqb span{text-decoration:none}.AaVjTc a.G0iuSb:hover{text-decoration:underline}.AaVjTc a.G0iuSb.a-no-hover-decoration:hover{text-decoration:none}.YyVfkd{font-weight:bold}#foot .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}#foot .AaVjTc a{color:#4285f4;font-weight:normal}#cnt.rfli .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}.SJajHc{background:url(/images/nav_logo299.png) no-repeat;overflow:hidden;background-position:0 0;height:40px;display:block}.NVbCr{cursor:pointer}#foot{visibility:inherit}




کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - دهکده کتاب







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۰ رأی۷ مرداد ۱۳۹۸ - ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ | دانلود رایگان کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم و سخنرانی تینا ...




خلاصه فصل اول کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم"







ذخیره شده



تینا سیلیگ، نویسنده کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم" در یکی از کلاس‌هایش ... تینا سیلیگ تاکید کرد که برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی هر چقدر مایلند، وقت بگذارند ... این ابتکار عملشان به شدت هم‌کلاسی‎هایشان را تحت تاثیر قرار داد.





معرفی کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم"







ذخیره شده



معرفی کتاب «ی کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم». اثر "تینا سلیگ". نویسنده کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم" دکتر "تینا سیلیگ"، مدیر اجرایی مرکز ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده





رتبه: ۴ - ‏۹ مرورخرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم راهنمایی عالی برای حرکت در مسیرهای خلاقانه تر نویسنده تینا سیلیگ مترجم محمدرضا آل یاسین انتشارات هامون.


سری چاپ‏: ‏18





معرفی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - وب سایت ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ نویسنده و مدرس دوره های کارآفرینی و خلاقیت است که در آن با معرفی مثال ها مسیر موفقیت را نشان می دهد.





کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم میandzwnj;دانستم | جزوات ...







ذخیره شده



ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ از کتاب های حوزه ی موفقیت و ... http://kelideservat.com/downloads/what-i-wish-i-knew-when-i-was-20-pdf/.





دانلود کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم :: دانلود ...







ذخیره شده



آخرین بازدید: 2/8/20. کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDFwww.academia.edu › کتاب_ای_کاش_وقتی_٢٠_ساله_بودم_می_دانستم_ا.





دانلود کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم :: دانلود کتاب







ذخیره شده



کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب .





معرفی کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم | چطور







ذخیره شده



۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - خانم سیلیگ در کتاب «ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم» دید ... «دکتر تینا سیلیگ» مدرس خلاقیت دانشکدهٔ علوم مدیریتی دانشگاه ... اگر همچنان بر سر دوراهی انتخاب‌های سخت قرار دارید، در ادامه با معرفی این اثر با ما همراه باشید.





کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF







ذخیره شده



۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - یفرعم هب هک دشاب یم ینیرفآراک و تیقفوم ی هزوح یاه باتک زا گیلیس انیت رثا متسنادیم مدوب هلاس ٢٠ یتقو شاک یا باتک دزادرپ یم تیقفوم و دمآرد ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم | ایده پردازان







ذخیره شده



این کتاب حاوی ماجراها و مثال‌هایی است که تینا سیلیگ هنگام تدریس در دانشکده مهندسی دانشگاه استنفورد و مرکز کارآفرینی و دانشکده طراحی به آن‌ها تأکید کرده است.





pdf+ دانلود رایگان کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می ...







ذخیره شده



۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - اگر اثری توسط کاربران، بصورت غیرمجاز در سایت قرار گرفته‌ ... دانلود رایگان pdf کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می دانستم نوشته (ترجمه) تینا سیلیگ محمدرضا آل یاسین ... خانم تینا سیلینگ استاد برجسته داشنگاه استنفورد(همان دانشگاه ... در کتاب کاش در بیست سالگی میدانستم، زن سیلیگ داستان‌ها و ...





بیوگرافی تینا سیلیگ - ساتیلا







ذخیره شده



بیوگرافی تینا سیلیگ ، ومعرفی کتاب های تینا سیلیگ ... اند، نام تینا سیلیگ و کتاب مشهورش و پر فروشش بنام” ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ” را شنیده اند. ... شما می توانید معرفی کتاب “ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم” را اینجا بخوانید ... معرفی اثر بی نظیر تینا سیلیگ با عنوان ای کاش وقتی بیست ساله بودم ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم... - ویرگول







ذخیره شده



... از کتاب "ای کاش وقتی ساله بودم می‌دانستم" نوشته‌ی خانم پرفسور "تینا سیلیگ" ... به‌طورکلی، انقدر به نوشته‌های ایشون علاقمند شدم که تصمیم گرفتم همه‌ی آثار ...





ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم | بررسی کتاب ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم، در لیست پرفروش کتاب های حوزه ی کارآفرینی، خلاقیت و نو آوری است . ‫این کتاب اثر دکتر تینا سیلیگ استاد‬ ...





ارسال رایگان کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







ذخیره شده



توضیحات. خرید آنلاین کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ. ارسال رایگان کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ :.





کتاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم اثر تينا ... - ترب







ذخیره شده




‎ریال ۲۸۰٬۰۰۰
خرید کتاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم اثر تينا سيليگ ، خرید ، لیست قیمت کتاب اي ... کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ |.




ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - بوکیکو|خرید ...







ذخیره شده



کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام -. از 14,000 تا 36,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت ...




تصاویر برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ. ژانویه 1, 2018 معرفی کتاب 9,919 ... درآمد و موفقیت می پردازد. مشاهدۀ کتاب کاش 20 ساله بودم می دانستم ...





دانلود رایگان کتاب صوتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم می ...







ذخیره شده



شما میتوانید کتاب صوتی ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ را از سایت BestieIdeas به صورت رایگان دانلود کرده یا به آن به صورت آنلاین ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - بانک کتاب ناهید







ذخیره شده



خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ.





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۴ - ‏۵۵ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین ...




کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم – فروشگاه کتاب درقلم







ذخیره شده



شما هستید اینجا: محصولات کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم ... این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است که در توضیحات آن می‌خوانیم: ... این کتاب می‌نویسد: «کتاب ای کاش 20ساله بودم، می‌دانستم، کیمیایی بی‌همتاست و هر ... تینا سیلیگ, خودشناسی, روانشناسی, فروشگاه, کاش وقتی بیست ساله بودم ... مولف : تينا سيليگ.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم -تینا سیلیگ| Persian ...







ذخیره شده



کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...





What I wish I knew when I was 20 By Tina Seelig| تحریر ...







ذخیره شده



What I wish I knew when I was 20 By Tina Seelig| تحریر کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم اثر تینا سیلیگ. دسته: انگیزشی و موفقیت, کتاب رمان زبان ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ترجمه ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ترجمه محمد رضا آل یاسین انتشارات هامون.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتابفروشی مهرگان ...







ذخیره شده



نام کتاب : ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم مولف کتاب : تینا سیلیگ مترجم : - محمدرضا آل یاسین ناشر : هامون. اخطار: موجودی اين كتاب رو به اتمام است! تاریخ در ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم [چ1] -شبکه جامع ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستماثر تینا سیلیگ، فروزنده دولتیاری، داود امیری بوده و چاپ 1 آن در سال ... موضوعات کتاب شامل Entrepreneurship، ارسال رایگان، اقتصاد، تولید، خلاقیت، علوم اجتماعی، موفقیت در ... دیگر آثار تینا سیلیگ.





کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم - بوک لیرا







ذخیره شده



این جمله، عنوانِ یکی از کتابهای معروف و شناخته‌ شده در زمینه‌ی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی است که توسط تینا سیلیگ استاد دانشگاه استنفورد نوشته شده است.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | اثر تینا سیلیگ | ...







ذخیره شده



کتاب « ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم » مجالی است شگفت تا گرایش هایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق تر بنگرید و از شّر بسیاری از الگوهای معیوب ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ... - ...








کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند. قیمت:15,100 ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - ادبیات معاصر







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - ادبیات معاصر.





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...








ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ. ... کارآفرینی, کتاب های عمومی برچسب: انتشارات هامون, تینا سیلیگ, خلاقیت, روانشناسی, محمد رضا آل یاسین, ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







ذخیره شده



۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام.





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین این ...





خرید کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم نوشته ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم. جلد پشتی ... بیست ساله بودم میدانستم. نویسنده : پروفسور تینا سیلیگ ... کتاب اثر مرکب · افزودن به سبد خرید





خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ برای کسب موفقیت و تغییر نگرش در زندگی اللخصوص افراد جوان.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - سواد زندگی







ذخیره شده



کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می دانستم" می کوشد نگاهی عمیق تر به روزگار جوانی و ... تینا سیلیگ، کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد دانشگاه ...





کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر ...







ذخیره شده



خرید کتاب ای کاش وقتی بیست 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. قیمت : 25800 تومان. برند : Miscellaneous. خرید پستی کتاب ای ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - عصرایران







ذخیره شده



۴ مهر ۱۳۹۸ - کتاب "ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می دانستم" می کوشد نگاهی عمیق تر به ... تینا سیلیگ، کارآفرین، نویسنده کتابهای متعدد و پرفروش، استاد ...





خرید کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم تینا ...







ذخیره شده



خرید کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با تخفیف ... بی توجهی مثبت به امر غیرممکن و استفاده از هر فرصتی برای افسانه ای شدن، فرصت ...





کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می دانستم








نويسنده کتاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم دکتر تينا ... ... نویسنده/مترجم: تینا سیلیگ-محمدرضا آل یاسین ... تاب اي کاش وقتي 20 ساله بودم مي دانستم يک کيميا و درّ بي همتاست و هرانديشه و عملي که از آن تاثير پذيرد به بخشي از اين کيميا ...





کتاب هاي تینا سیلیگ - نویسندگان آمریکایی







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم. اثر : تینا سیلیگ ازانتشارات هامون. مترجم : محمدرضا آل یاسین. خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



نام کتاب: ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نویسنده: تینا سیلیگ مترجم: محمدرضا ‌آل یاسین ناشر: هامون سال انتشار:‌ 1398 تعداد صفحات:‌ 228 قطع: رقعی رده سنی: ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | اثر پروفسور ...







ذخیره شده



بسیاری از افکار و آرمانهایی که در کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم | اثر پروفسور تینا سیلیگ می‌خوانید به‌طور دقیق با مطالبی که در مراکز رسمی آموزشی ...





کتاب هاي تینا سیلیگ - نویسندگان فرانسوی








کتاب هاي تینا سیلیگ - نويسنده کتاب هاي : ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ، کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم ... اثر : تینا سیلیگ ازانتشارات هامون.





کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا ...







ذخیره شده



فروشگاه آنلاین کتاب تبریز | کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ انتشارات ملیکان.





کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم | BitaBook







ذخیره شده



تینا سیلیگ. ترجمه: مینا صفری. بدون شک کسانی که در حوزه کارآفرینی و خلاقیت مطالعه داشته اند، نام تینا سیلیگ و کتاب مشهورش و پر فروشش بنام” کاش وقتی 20 ...





كتابسرای اشجع|کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ...







ذخیره شده



كتابسرای اشجع، کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - ... رازهایی ساده برای موفقیت در کسب و کار ؛ ناشر: هامون ؛ نوشته: تینا سیلیگ ؛ مترجم: محمد رضا آل یاسین





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - بنیاد دکتر شیخ زین ...







ذخیره شده



... کنیم تا ای کاش‌های آینده‌شون رو قبل از شکل‌گیری تجربه کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، باعث شد به این رویداد فکر کنیم.





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب های تجارت







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - تجارت.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم؛ می‌دانستم - خبرگزاری آنا







ذخیره شده



۳۱ تیر ۱۳۹۷ - اگر هنوز بیست ساله نشده‌اید یا اگر بیست ساله هستید و حتی اگر از بیست سالگی ... کتاب خبرگزاری آنا، کتاب «ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و ... این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است.





‫کتاب صوتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا‬ ...











▶ 6:01

۶ اسفند ۱۳۹۸ - بارگذاری توسطWordTube
کتاب صوتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ | دانلود رایگان و کامل از سایت ما. WordTube. Loading... Unsubscribe from ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ و قیمت انواع کتاب چاپی نشر هامون از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...





کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ







ذخیره شده



کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با موضوع دوره اي فشرده براي يافتن جاي خود در دنيا توسط نشر میلکان چاپ شده است.





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم یک کیمیا و درّ بی ...








#تینا_سیلیگ #ای_کاش_20_ساله_بودم کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر معروف تینا سیلیگ یکی از خاص ترین کتاب ها در رابطه با داشتن نگرش پویا ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم/تینا سیلیگ | ...







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۲ مرورنویسنده : تینا سیلیگ ( پروفسور دانشگاه استنفورد ) مترجم : فروزنده دولتیاری / چاپ سوم 1397 / | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.




کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم تینا سیلیگ - باناشر







ذخیره شده



تاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم، اثری نوشته ی تینا سیلیگ است که ... اما خبر خوش این است که تینا سیلیگ در این کتاب، مهارت ها و بینش هایی قابل درک و ...





خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا ...







ذخیره شده



خريد کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ 2020 بهترين محصول ديجي کالا قيمت محصول : 26000 تومان برند : Hamoun.





دانلود کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم - 98Blogs








#معرفی_کتاب --------------- کتاب ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را تینا سیلیگ» نوشته و محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از .





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب های خودپروری








کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - اثر تینا سیلیگ از انتشارات هامون - مترجم: محمدرضا آل یاسین - کتاب هایی که زندگی شما را دگرگون خواهند کرد.





کتاب هاي تینا سیلیگ - نویسندگان انگلیسی







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم. اثر : تینا سیلیگ ازانتشارات هامون. مترجم : محمدرضا آل یاسین. خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم ...





کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا ...







ذخیره شده



محصولات برچسب خورده “کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ”. فیلتر. نمایش یک نتیجه. مرتب‌سازی بر اساس محبوبیت, مرتب‌سازی بر ...





خرید اینترنتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم | ایران ...







ذخیره شده



دانلود PDF کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این .. ادامه مطلب ... زبان بدن · کتاب انسان خداگونه اثر یووال نوح هراری ...





رویداد ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم! – شتاب دهنده کوانتوم







ذخیره شده



۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ... می‌کردیم کمک کنیم ای کاش‌های آینده‌شون رو از قبل شکل‌گیری تجربه کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، باعث ...





معرفی کتاب «ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم» | کانون ...







ذخیره شده



۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - اثر “تینا سلیگ”. نویسنده کتاب “ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم” دکتر “تینا سیلیگ”، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی دانشگاه استنفورد ...





ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم – گروه تعاملات ...







ذخیره شده



۱ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب “ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم” نوشته ی تینا سیلیگ (2009) از اساتید دانشگاه استنفورد یکی از کتاب های معروف و شناخته شده در ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۶ - ‏۸ مرورخرید اینترنتی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین MaxiKala.




ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - iketab







ذخیره شده



ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم. نویسنده: تینا سیلیگ مترجم: محمدرضا آل یاسین ناشر: هامون زبان کتاب: فارسی تعداد صفحه: 228 اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: ...





ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم - دانشگاه تهران







ذخیره شده



عنوان و نام پديدآور, : ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم [کتاب]/ تینا سیلیگ؛ ... مربوط به عنوان و پديدآور, : ‏‫عنوان اصلی: ‭What I Wish I Knew When I Was 20, 2010. يادداشتهاي مربوط به ويراست و تاريخچه کتابشناختي اثر, : کتاب حاضر قبلا تحت‬‬ ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ - ...







ذخیره شده



کتاب «ای کاش وقتی 20ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب ...





دانلود کتاب صوتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم | جزوه ...







ذخیره شده



۶ روز پیش - خرید و دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ مترجم محمد رضا آل یاسین … اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن ...





رویداد ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم!







ذخیره شده



۱۵ مهر ۱۳۹۸ - رویداد جذاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم! ... کنند و تاثیر کتاب ای کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم تینا سیلیگ، باعث شد به این رویداد فکر ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم - کتاب رایا







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم تالیف تینا سیلیگ و ترجمه ی ... از قرار معلوم دانشجویان مستغر در خوابگاه ها تحت تاثیر این پروژه خیال انگیز چنان به وجد ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ انتشارات نیک فرجام | enabling | 11444. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما محقق بزرگوار و ...





دانلود کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم







ذخیره شده



کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با موضوع دوره ای . خرید کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم از تینا سیلیگ، سبحان کالا، دانلود . ای ...





کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF







ذخیره شده



دانلود رایگان pdf کتاب ای کاش هنگامی که 20 ساله بودم می دانستم نوشته (ترجمه) تینا سیلیگ محمدرضا آل یاسین. ای , رای , های , زندگی ,داستان,رایانه, …





بایگانی‌های ‫کتاب صوتی ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم‬ ...







ذخیره شده



تینا سیلیگ، نویسنده کتاب “ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم” در یکی از کلاس‌هایش این سوال را مطرح کرد و از دانشجویانش خواست این سوال را به عنوان تمرین عملی ...





کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF







ذخیره شده



تینا سیلیگ، نویسنده کتاب “ای کاش وقتی 20 ساله بودم، می‌دانستم” در یکی از کلاس‌هایش این سوال را مطرح کرد و از دانشجویانش خواست این سوال را به عنوان تمرین عملی ...





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک فرجام. از 16,300 تا 30,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0.





کتاب صوتی ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم میدانستم







ذخیره شده



۱۱ دی ۱۳۹۶ - مشاهدۀ کتاب کاش 20 ساله بودم می دانستم. دانلود کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF. می توانید درخواست دانلود قسمتی از .





دانلود کتاب کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی ٢٠ ساله بودم می‌دانستم اثر تینا سیلیگ PDF. کلید ثروت. ‫کت ای ک ش وقتی ‪ ٢٠‬س له بود میدانست اثر تین سی یگ از کت ه ی حوزه ی موفقیت‬ .





کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم | وبلاگ علی ...







ذخیره شده



۱۲ مهر ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم اثر دکتر تینا سیلیگ، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی دانشگاه استنفورد نوشته شده است و توسط نشر هامون ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ ...







ذخیره شده



برای خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته تینا سیلیگ از کتابلازم پس از اضافه کردن این کتاب به سبد خرید، به بخش تسویه حساب بروید.





دانلود کتاب کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم | تینا ...







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۹ - ‏۳۰۱ رأیکاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم یا دوره‌ای فشرده برای پیدا کردن جای خود در دنیا کتابی در زمینه موفقیت و نوشته تینا سلیگ است. درباره کتاب کاش وقتی ...




کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم | کتابی شو







ذخیره شده



۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم. اثر تینا سیلیک. این کتاب شامل ماجراهای جذاب و حیرت انگیز افرادی است که نویسنده در مقام استاد، محقق، ...





مروری بر کتاب «ای‌کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم» در ...







ذخیره شده



این نشست با مرور کتاب «ای‌کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم» نوشته تینا سیلیگ (استاد دانشگاه استنفورد) برگزار خواهد شد. لطفا در صورتی که در این نشست ...





معرفی کتاب: "ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم." - آکادمی ...







ذخیره شده



نویسنده کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم دکتر Tina Seelig مدیر اجرایی ... ۲۰ ساله بودم می دانستم یک کیمیا و درّ بی همتاست و هراندیشه و عملی که از آن تاثیر ...





ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم... (سیلیگ/دولتیاری ...







ذخیره شده



۱۶ آذر ۱۳۹۸ - فروشگاه کتاب مژده - نام کتاب:ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم... (سیلیگ/دولتیاری/نیک فرجام)، ناشر:نیک‏فرجام‏، نویسنده:تینا سیلیگ، ...
برچسب ها خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ارزان , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با قیمت 28000 , خرید کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ فقط 28000 , خرید نشر هامون کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , kharid online کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , kharid کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ arzan , qeymat کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , تخفیف برای کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , تخفیف ویژه کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ , کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر تینا سیلیگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,179
  • بازدید ماه : 4,296
  • بازدید سال : 15,800
  • بازدید کلی : 29,774